Hétfő – Rehab

Mivel ma pihenőnap van aaz edzésterv szerint, kicsit helyrehoztam magam. Először pár FMS törzserő gyakorlatot csináltam, majd pár Bretzel nyújtást. Utána kis SMR, majd fél óra masszázs csak a kar, váll hát területeken.

Ha valaki nem tudná (én nem tudtam), a TB évente 2 alkalommal fizeti a masszázs kezelések nagy részét. Most egy 7 alkalmas sorozatba kezdtem, ami úgy néz ki, hogy most a héten minden nap, két hét múlva meg két alkalommal lesz alkalmanként 20 perc termálfürdő, utána pedig 30 perc masszázs. Gyakorlatilag mindezért 1000 Ft-ot kell fizetni alkalmanként, ami nem egy ökör összeg, tekintve, hogy 4000-nél kezdődnek hivatalosan a masszázs árak. De feketén is ennek a duplája legalább. Annyi a trükk, hogy a reumatológussal fel kell íratni. Ezt évente 2 alkalommal veheted igénybe.

Tegnap a Feri végzett egy teljes FMS tesztet is rajtam, ha a vállam miatt nem lenne 2 gyakorlat nullás, akkor 14 pont lenne az össz pontszámom, ami határeset. Egyébként a legrosszabb érték a 2 volt, de volt, ami elérte a 3 pontot, és volt, ami csak azért lett 2, mert a Feri szigorú 🙂

Hozzászólás