Hétvége – Képzés és gépkocsi feltörés

A hétvégén megint megpróbáltak okosítani. Szombaton elkezdődött az edzőképzés gyakorlati része, bár még csak előadás volt itt is, de érdekes volt. A téma, hogy hogyan építhető be a karate az általános- és középiskolások tantervébe. Egy új perspektíva…

Vasárnap pedig Veszprémben volt a Kyokushin Magyar Bajnokság, ahová kötelező volt lemenni, és mindenfélét jegyzetelni, mert beadandót kell írni. Amikor indultam haza, nem találtam a kocsikulcsot. Kiderült, hogy bezártam a kocsiba ügyesen, mint valami kezdő 🙂 Felhívtam a karosszériást, hogy van-e valami módszer a viszonylag kis kárral járó kinyitásra. Aha, kell egy csavarhúzó, egy 4mm vastag huzal meghajlítva, meg kis szerencse. És ha egyik sincs? Akkor nincs 🙂 Esetleg ha egy másik Opelos kulcsával megpróbálom kinyitni, ha kopott a kulcs, hátha sikerül. Namármost a közönségből szemre nem tudtam kiszűrni, hogy ki az Opelos 🙂 Ment arra egy rendőr, kérdeztük, nincs-e a fogdában valami menő autótolvaj, de azt mondta, nem hozhatja ki 🙂 Úgyhogy szereztem egy pajszervasat, és  bevertem az ablakot. Így volt a legpraktikusabb, mert mire egy pótkulcsot lehoznak nekem Ceglédről Veszprémbe, az egyrészt annyi költség, mint az új üveg, másrészt meg vagy 4 óra. És amiből a legkevesebb van, az az idő.

Viszont van egy jó oldala is. Tudom, hogy ki törte fel a kocsimat 🙂

Ma este az edzéseken volt egy kis fekvőtámasz, meg kitörés, de semmi extra.

Reklámok

5 hozzászólás to “Hétvége – Képzés és gépkocsi feltörés”

  1. aalbert Says:

    remélem elkapod a szemetet! 😀

  2. erdodim Says:

    🙂

  3. Juci Says:

    Ez mekkora 😀

  4. Szabó Dénes Says:

    Vannak cégek, akik ezzel foglalkoznak… 🙂

Vélemény, hozzászólás?

