Szerda – Új cipő jól cipel :-)

Ma az 5:30-as kelés után 8 kilométert futottam, de csak a helyi tó körül, mert nem tudtam, hogy az újonnan vásárolt futócipő törni fogja-e a lábamat, ezért úgy voltam vele, hogy nem árt, ha bármikor abba tudom hagyni. És nem törte. 🙂 Minden fain volt, és amikor az utolsó 400 méter “meghúztam”, az tényleg olyan érzés volt, mintha szinte magától vinne a cipő. Az is hozzátartozik a történethez, hogy futóboltban vettem a cipőt, ahol hozzáértő eladók segítettek a megfelelő típus kiválasztásában. És az is jó érzés volt, hogy nem a legdrágábbat akarták rögtön rám sózni, hanem mutattak egy felső kategóriás cipőt, ami mérethiányos volt, mert csak 46,5 és 47-es méretek voltak. Ez kb. fele annyiba került, mint a többi hasonló. És szerencsére a 47-es jó is lett 😀

 

És mára asszem ennyi 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

