Második első csütörtök

Ismét első csütörtök volt a lovardában, a második, mióta én itt vagyok. Tegnap megérkezett ugye Géza és Zazu, este meg is ittuk Géza összes pálinkáját. Ezzel egyenesen arányos volt a reggeli kelés nehézsége. 🙂 Ha már vendég érkezett, rittyentettem egy kis reggelit. 😀

13183138_1016926238397373_2074804942_n

 

Na, innentől viszont egy szabad percem se maradt. Egyrészt a lovakat hordtam folyamatosan a jártatóba, másrészt Békést legeltettem és kötöztem. A kötözés előtt megint csináltam vele nyak gimnasztikát, félfelvételt, farat be, vállat be. Felsöpörtem a lovardát, hogy ha jönnek a vendégek, tiszta helyre jöjjenek. Most vettem észre, milyen nagy ez a hely. 😀 Lemostam a székeket, elmosogattam, meg nem is tudom, miket csináltam még.

Úgy volt, hogy délelőtt vidékre megyünk, hogy egy másik vizsgázó is bemutathassa a tudását, de közbejött valami, ezért az út elmaradt. Érdekes, hogy ha együtt akarunk menni valahova, mindig közbejön valami… 🙂

Mire elkezdődött a délutáni program, már jól el is fáradtam. A csütörtöki programon először Géza és Jana teljesítette sikeresen a vizsgakövetelményeket, utána Enikő dolgozott Fionával nyeregből, azt hiszem, most először csináltak perdüléseket meg oldaljárást így, eddig csak földről volt ez. Aztán István dolgozott Zazie-val, majd Zitával. Hipp-hopp, már fél tíz is lett. Annyi erőm még volt, hogy egyek egy kicsit a reggeli maradékából, aztán beájultam az ágyba…

Reklámok

2 hozzászólás to “Második első csütörtök”

  1. Gulyás Laszlo Says:

    Szia Mihály!

    Az hagyján, hogy csütörtökön csütörtököt mondott a látogatás, de hogy pont hozzam nem jottetek el, nő az mar sok! :3 Nagyon vartalak benneteket! Azt hiszem Fickó is! Egyedül a bekeszitett pálinka őrült, h megmenekült a megsemmisülés tol!

Vélemény, hozzászólás?

