Bepót-Ló

Az előző napok tartalmából:

Pénteken Békés futószáron dolgozott főleg. Kis földről történő munka is volt, de tele volt energiával, ezért a futószár jobb megoldásnak bizonyult.

Lehet, hogy izomláza lett szombatra, mert nem nagyon akart megmozdulni, úgyhogy Enikővel egyeztettek arról, hogy akkor most tulajdonképpen ki a vezér a ménesben. 😀

Délután a gyerekekkel voltam fagyizni, megettem 4 gombóc ilyen-olyan fagyit, de tölcsért nem kértem hozzá, mert fogyózok. 😀

Utána elmentem az íjász edzésre, nem mondható el, hogy jól lőttem, de ez most a technikai csiszolgatás időszaka. Pl. viszonylag jól eltalálgattam a táblát, de Attila szólt, hogy túlságosan kihozom oldalra a feszítő kezemet, nem marad az államnál. Változtattam, de ennek a következménye az lett, hogy balra mellélőttem. Ez természetes következmény, csak újra kell írni az agyban a célzást… Mellesleg hüvelykujjról lövök, mert azt gondolom, hogy a harcművészeti alapelveknek ez felel meg a legjobban. Majd valamikor kifejtem bővebben…

13288867_1026059934150670_1315740761_n

Este a tízmilliószoros nap alkalmából bőségteremtő meditációt tartottam a lelkes résztvevőknek.

Ja, és csináltam egy Theta Healing kezelést pajzsmirigy problémára, valamint egy újjászületést egyéniben. Nagy megtiszteltetés ért, mert aki jött kezelésre, soha nem foglalkozott semmi ilyesmivel, nem is hallott semmiről, ami nem az úgynevezett megszokott világképen kívül van, így én segítettem első segítőként a felébredését… Köszönöm, hogy engem választott.

Vasárnap pedig szülinapi buliban voltunk, ebédre mentünk, úgy bezabáltam, hogy azt hittem, ott helyben elalszok, de még vissza is kellett motorozni Kajászóra. Az a jó a motorban, hogy ott nem lehet félálomban vezetni, mint a kocsiban, mert minden pillanatban figyelni kell. Így minden rendben volt az úton, magamhoz is tértem már az elején. 🙂

Itt még leápoltam Békés lábát, bezsíroztam a patáját, lecsutakoltam, kifésültem a sörényét. Nagygenerál volt. 😀

https://innovatedirect-a.akamaihd.net/InnovateDirect/cr?t=BLFF&g=91e0072d-e3bf-4d1d-ae6a-d53797331395

Reklámok

2 hozzászólás to “Bepót-Ló”

  1. Adonisz Says:

    Nem is figyeltél!!!! Albertirsánál úgy integettünk, majd kiestünk, Te meg….. 😦

Vélemény, hozzászólás?

