Képes, spirituális úti beszámoló Svájcból – 5.

Na megkezdődött a képzés. A szállástól kb. 5 percet kell sétálni a vonathoz, ami 3 perc menetidővel visz be a városba. Onnan még vagy 5 perc séta és a helyen vagyok. Reggel még a mai kaját készítettem, nem siettem nagyon, volt még egy órám a kezdésig, amikor elindultam. A megállónál az automatával elbíbelődtem egy darabig, mire a német nyelvű menüben megtaláltam az én jegyemet, a retúrt nem is leltem, mert persze nem úgy volt benne, hogy retúr. Úgy voltam vele, hogy majd visszafelé veszek másikat, nehogy most lekéssem a vonatomat. Ahogy kiadta a jegyet a gép, már jött is a vonat. Hehejj! A szerencse fia vagyok! Csakhogy megállás nélkül továbbrobogott. Egyedül álltam a peronon, ezért a sínektől kérdeztem meg, hogy: Mi a fasz? Ráadásul a peron tájékoztató kijelzője is csak sötéten bámult rám. (Micsoda megszemélyesítés!) Nagy nehezen találtam egy menetrendet az egyik falon, ami tűnődően tekintgetve tájékoztatott (csak, hogy alliteráció is legyen benne), hogy minden óra 50-kor és 54-kor megy vonat. Ezt jól elosztották két részre. 😀 Mivel lett egy csomó szabadidőm, leültem a padra, és a maradék 40 percben a közben megérkező söröző és láncdohányzó alkeszt nézegettem. Tudod mi volt rajta? Fehér zokni szandállal! 😀 Az út további része rendben volt, a kalauz néni ellenőrizte a jegyemet.

A képzés nagy meglepetést nem okozott, a tanfolyam anyagán mentünk végig, holnap lesznek a titkos technikák. 😀 Ez a tanfolyam arról szól, hogyan teremtsünk meg dolgokat magunknak a semmiből. Ha érdekel, gyere el majd a tanfolyamomra. 😀

Hazafelé ismét gondban voltam, mert nem csak a retúrt, de a megálló nevét se találtam a jegyautomatában, viszont nem volt sor, nyugodtan el tudtam szöszmötölni 10 percet, mint aki játékgép függő. 😀 Megoldottam, hazaértem, kaját csináltam és blogot írtam. Fotó ma nincs, majd holnap. Na jó ne sírjatok, itt egy szép fa:

 

Aho.

Vélemény, hozzászólás?

