Képes, spirituális úti beszámoló Svájcból – 8.

Ma kezdődött a Szivárványgyerek tanfolyam. Reggel regisztráció, fizetés, stb… Guy ismerkedni szeretne, úgy látom (ő Vianna férje), mert megkérdezte a pólómat látva, hogy azmiaz? Mondtam neki, hogy a Systema egy orosz harcművészet. Múltkor meg megkérdezte hogy vagyok, és odajött lejattolni. 🙂 Sőt, ma még egyszer odajött, hogy mi van a szíjamon, és megmutattam neki is a bicskatokot, meg a Polyák bicskát, erre ő meg a sajátját, és mondta, hogy egy kézzel nyitható. Úgy néz ki, kezd komolyra fordulni a barátságunk. 😀 😀

A munkafüzetbe pillantva rájöttem, hogy ez egy igencsak jó tanfolyam, ez a nap során meg is erősödött bennem. A tárgyakat kellett leolvasni, hogy energetikailag mit mondanak a tulajdonosaikról, meg megmondani, milyen kártya van a másik kezében, meg ilyesmi szürke, hétköznapi gyakorlatok voltak. 😀

Ebédszünetben nézegettem az ékszereket, miután belakmároztam mind a tíz deka csirkecombot. Ja, mert tegnap Németországban vettem 2 kilót. Azért csak ennyit, mert ennél többet nem lehet behozni Svájcba, mert elkobozzák, vagy vámot kell fizetni.

Szóval nézegettem az ékszereket, vannak köztük szépek, de a nagyja nekem elég cigányos. Viszont az ékszerész fickó nagyon jópofa, én csak Brothernek szólítom. Nem nagyon szoktam neveket megjegyezni, ennél ritkábban csak az arcokat jegyzem meg. Múltkor is bemutatkoztam valakinek, és kiderült, hogy együtt voltunk a tanári képzésen. 😀 Lehet, hogy tényleg antiszociális vagyok? Szóval kérdezgettem Brothert, hogy mi mennyi, és kiderült, hogy az ipse török, aki szereti a magyarokat, és ha a varázsszót kimondod, kedvezményt kapsz az árból. A varázsszó pedig: A zsebemben alma van. 😀 És azért ez, mert ez törökül pont ugyanígy van, és ugyanezt is jelenti. 😀 A tudományomat el is meséltem a többi magyarnak, de azt hitték, szívatom őket… 😀

A képzés végén indultam haza, de megvártam két, ma érkezett magyar hölgyet, mert azt mondták, hogy Wil-ben van a szállásuk, az meg az én vasútvonalamon van. Felajánlottam, hogy elkísérem őket az állomásra, meg a vonatra, úgyis egy járattal megyünk. Az egyikük viszont elég sokáig szöszmötölt a csomagjával, és láthatóan elég nyugodtan tette ezt, ezért megkérdeztem viccből, hogy reggel 4-kor fognak-e a képzésre indulni. 😀 Szerintem vicces is volt, de mondta, hogy sajnálja, ha zavar ez a dolog engem. Mondtam, hogy nem zavar, mert engem nem érint a dolog, most meg pont ráérek. Na, szegény olyan ideges lett, hogy remegett az idegességtől, összehúzta a bőröndöt és indultunk. Pedig nem akartam bántani senkit… Elég paprikás volt a hangulat a vasútig, ott mondtam, hogy gyorsan siessünk, mert ezek a vonatok nagyon pontosak és 4 perc múlva indul. Nagy rohanás, fel a vonatra, minden oké. Az első megállóban leszálltam, és akkor kezdett gyanússá válni, hogy mintha valami S betűs állomást is mondtak volna többször, hogy tulajdonképpen oda kell menniük. Wil-t meg csak egyszer. De az maradt meg… Gyorsan megnéztem a térképet, de ezen a vonalon nincs S betűs megálló. Remélem, nem küldtem el őket valahova máshova, mert egész éjjel utaztak, reggel érkeztek meg. Olyannyira, hogy a képzés helyszínén mosakodtak. Na FNSZ mindenkinek, reggel kiderül…

Vélemény, hozzászólás?

