Képes, spirituális úti beszámoló Svájcból – 9.

A tegnapi nap zárása után a mai reggel izgalommal telt. Azt jó jelnek vettem, hogy érkezéskor a két hölgy nem harapta le a fejemet. 🙂 Ártatlan arccal megkérdeztem, hogy milyen a szállás, erre válaszoltak, de a vonatozásra nem tértek ki… Kicsit még meséltek, ami annyira nem érdekelt abban a helyzetben, ezért rákérdeztem, hogy: – És a vonattal minden rendben volt? 😀 Furfangos, beugratós kérdés ez, amit még nyomozó koromban tanultam. 😀 Kiderült, hogy jó volt a vonat, csak a végállomáson még át kellett szállniuk, ezért nem találtam a mágikus S betűs állomást. 🙂 Huhh.

Ma délelőtt az ásványokról, kristályokról tanultunk, meg az alkalmazási módokról, aztán délután megtanultuk, hogy kell az üveggömbbe tündért hívni. 😀 Rutinfeladat. 😀 Én voltam a csoport esze, mert amint valaki látott valamit, rögtön segítettem neki, hogy csak a fénytörést látja. 😀 Ez így már a haladó szint volt nekik. 😀 Aztán ástunk oda-vissza, majd az auralátást tanultuk meg, pontosabban annak is a tanítását, de az aurát eddig is láttam.

Azt eddig is tudtam, hogy az csillagjegyem Bak, de ebédszünetben az is kiderült, hogy az aszcendensem is. Azt ne kérdezd, mit jelent, mert ha olyanokról beszélt eddig valaki, hogy aszcendens, meg melyik házban, meg ilyenek, nyugodtan olvasgathattam is, mert úgysem értettem belőle egy szót sem. Azt már kezdem érteni, hogy miért vagyok kocka. 😀 Lehet, hogy van ebben valami. 😀 Annyira azért nem érdekel, hogy beleássam magam jobban. Nincs itt az ideje.

Teszek ide pár képet a lakásról:

A képzés végén megkértek, hogy segítsek széket pakolni, emiatt késve indultam az állomásra, úgyhogy a napi futás megvolt. Kiderült, hogy fantasztikus formában vagyok, mert sikerült lefutnom mind a kb. 7 percet. 3 megszakítással. Oké, az első a piros lámpa miatt, a másik kettő meg cipőfűző miatt. Ez így már majdnem egy intervallum edzés volt. Hátizsákkal, bakancsban, utcai nadrágban. De elértem a vonatot, és ez volt a lényeg, mert ha nem így történik, várhatok egy órát a peronon.

A mai ilyen szürke hétköznap volt. 😉

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

