Szombat – Vas Nap

Elég hosszúra sikeredett ez a nap. Hajnali 4-kor kelés, fél 5-kor indulás. Engem Vincze Gery testvére szedett össze, majd mi meg közösen Norbi RKC-t és Tomi RKC-t. Pikk-pakk 4-4 és fél óra alatt meg is érkeztünk a helyszínre.

Az első napirendi pont a lábfej volt. Nagyon jó előadást hallottunk róla. Érdekes, hogy így, viszonylag nagy vonalakban egy órát beszélt róla Anikó RKC, és akkor ez még csak a lábfej. Van mit emészteni.

Utána én következtem egy kis snatch blokkal. Ez nem is kifejezetten snatch volt, hanem inkább azt a fajta edzést szerettem volna bemutatni, amikor szétszedtem a snatchet elemeire, és az elemekkel külön edzettem. Volt:

  • 10×15/15 mp snatch 24 kg
  • 10×15/15 mp push press 24 kg
  • 10×15/15 mp kitörés váltott lábbal 24 kg
  • 10×15/15 mp clean 24 kg
  • 100 snatch 24 kg (mert nem volt elég nekik 🙂 )

Utána ebéd, ahol finom leves és marhapöri volt dödöllével. Érdekes, és nagyon finom étel, szerintem meg tudnék enni egy tál dödöllét 🙂 Ja, és mindenki kapott ajándékba egy-egy szöget, amit játékból el is hajlítottunk a Norbival még ott az asztalnál 🙂

Ebéd után Gery RKC II. tartott egy egy órás szösszenetet a Jerk-ről, ami szerencsére nem volt nagyon intenzív, így a pörkölt bent maradt 🙂 A délelőtti móka már éreztette a hatását, de ezt az órát még böcsülettel végigcsináltuk. Nem rossz gyakorlat, bár őszintén szólva nem látom, hogy miért kéne nekem jerk-öt csinálnom push press helyett. Azon kívül, hogy RKC II-es gyakorlat. Mindegy, érdekes és fárasztó 🙂

Gery után Juci és Anikó beszélt a Joint Mobility fontosságáról, alapelveiről, persze nem a fű adás-vételéről van szó 🙂 Aki érti ezt a szóviccet, azzal majd el kell beszélgetnem 🙂 Tanulhattunk különböző gyakorlatokat is, valamint azok hibás kivitelezése is be lett mutatva.

A nap végén az a bizonyos Birjoza Challenge zárta a programot. Birjoza ugyan nem volt, de azon kívül minden más igen 🙂 Feladatok:

  • 20 m farmer walk 32 kg
  • 5-5 front squat 24 kg
  • 20 swing 32 kg
  • 5-5 clean 24 kg
  • 10-10 snatch 24 kg

Ebből volt 6 kör. Valószínűleg csak EFGábor RKC-nak, mert ez az ő programja volt, és neki ez becsületbeli ügy 🙂 Én menet közben módosítgattam, pl az 5-5 front squat-ot 10 gobletre, a clean-eket meg ki is hagytam, mert már eléggé tépte a kezemet és elég volt neki a snatch is. Ekkor már 5 óra körül jártunk, és mindenki csak ténfergett, mint a Chemotoxos légy 🙂 Ez volt a plusz nehezítés 🙂

Összességében is és részleteiben is nagyon jó edzőtábor volt, már most látom, hogy lesz ilyen rendszeresen.

Utána egy icipici autóút, és fél 12-re haza is értem. Hát altatni nem kellett…

4 hozzászólás to “Szombat – Vas Nap”

  1. Power Dödölle Says:

    Köszönjük szépen a Zalábajövetelt az egész ceglédi/szolnoki különítménynek. Igazán elfért volna az Emu is 🙂

  2. Juci Says:

    Köszönjük a kedves kis snatch-blokkot!
    A kitörések most is megtették a hatásukat, volt némi izomláz a seggemben!
    (Bár a kezdőcsoportomból az egyik srác nagyon találó megfigyelése szerint: inkább izomláz legyen a seggünkben, mint lóf… – szóval mint bármi más).

    A Joint Mobility viccedet érteni vélem, most akkor le vagyok tartóztatva? 😀

  3. fredyoong Says:

    Jó ez a kis szóvicc 🙂

Hozzászólás