1000 swing – teljesítve

Na, ma megtörtént a nagy esemény. És végeredményben minden úgy volt, ahogy elterveztem. Először is 37-en vállaltuk, hogy megpróbáljuk teljesíteni az 1000 swing kihívást, természetesen mindenki olyan súllyal, amiről úgy gondolta, hogy azzal teljesíteni tudja. Ezt mondjuk előtte ki is hangsúlyoztam. Olyan is volt, aki biztosra ment.

A választék:

A blogok szereplői közül ott volt Lacee, Csillox, Hayashima, Milko és nem utolsó sorban nagy örömömre a feleségem is.  Sikerült megoldani a kivetített gymbosst is. A körök száma ne tévesszen meg senki, 500-ról indultunk, úgy gondoltam, ennyi mindenkinek elég lesz 🙂

Na, egyszercsak elkezdtük 🙂 Én úgy osztottam be, hogy minden fél percben csináltam a 32 kilóssal 10 swinget. Ebből kellett 100 kör 🙂 Aki rendszeres olvasó itt, az tudhatja, hogy nekem a legnagyobb gondot mindig a számolás okozza. 🙂 Egyszerűen azért, mert egy idő után az agyam átvált zombi üzemmódba, és akkor borul a matek. Na ezért készítettem minden résztvevőnek egy számolólapot, amin csak ixelgetni kellett, agymunkára nem volt szükség 🙂

500 után megálltam 3 percre, ittam, magnéziáztam, és kicsit SMR-eztem.

Aztán hip-hop 53 perc, és kész is volt az 1000 swing 32 kilóval. A vége felé már elég zilált voltam, és ha jól megnézed, a Lacee mosolya sem annyira őszinte 😀

A végére kicsit rojtos lett a kezem, de ezt előre bekalkuláltam, nem volt nagy meglepetés.

De legalább nem vérzett, mint másnak:

A végén pedig volt egy kis évzáró evés-ivás 🙂

Alább olvashatjátok az eredményeket, amihez annyit azért hozzátennék, hogy ezek nem a helyezések sorrendjében vannak, de valamilyen logikát akartam bele vinni. Mindenki egy embert győzött le: saját magát. Gratulálok mindenkinek, és köszönöm a részvételt. Ha esetleg valakinek a nevét rosszul írtam, akkor az azért van, mert nem volt olvasható 🙂

8 kg

Szikra Rita 55’30”

Erdődiné Bárány Brigitta 52′

Aranyos Mátyás 48’30”

Sasváriné Cseh Judit 45′

Sasvári Dániel 43′

Némedi Szilvia 43′

12 kg

Károlyi László 59’30”

Motollai Endre 51′

Dani Ferenc 51′

Hörömpő Norbert 50′

Nyikos Marcell 50′

Csikai György 48′

Szebenyi Csillox 43’41”

Détári Csilla 39′

16 kg

Zsákai Arnold 79’56”

Szeleczki Pál 53′

Bögöthy Árpád 52′

Bezzeg Róbert 50′

Lőrincz Attila 49’13”

Lukács Imre 48’10”

Nagy Zsolt 48′

Facskó Szilveszter 43′

20 kg

Bezzeg Krisztián 62′

Milkovics Zsolt 38’15”

24 kg

Almási Attila 69′

Nagy Péter 52′

Papp Norbert 43’15”

28 kg

Csáky Csaba 57′

32 kg

Erdődi Mihály 53′

Kovács László 41’42”

18 hozzászólás to “1000 swing – teljesítve”

  1. Kovács Lacee RKC Says:

    Ez jó volt! 🙂

  2. Hayashima Says:

    A magam részéről ismételten szeretném megköszönni, hogy ott lehettem. Jó volt a csapat és ugyan a 300. ismétlés után kezdett megszűnni a verbális kommunikáció, minden pihenőnél össze lehetett vigyorogni (vicsorogni) valakivel.
    Érdekes volt a 27-én 24-essel végrehajtott 1000 után a 28-as golyóval is megcsinálni. Enyhén szólva inspirált a környezet, két komolyabb holtponton is átsegített.
    Gratulálok minden résztvevőnek, örülök hogy együtt edzhettem Veletek.

    Lacee, külön köszönöm, hogy elhoztad az Ejakulátor húgát. Isteni volt Vele! 🙂

  3. Kovács Lacee RKC Says:

    Minden igényt próbálunk kielégíteni…de nem úgy:)

  4. bazsika Says:

    Misi és Lacee,

    gratulálok a szervezéshez és a létszámhoz, közel sem vártam ennyi fanatikust. Gratulálok!!!! minden részvevőnek is.

  5. Hayashima Says:

    Szerintem sikerült. Persze nem úgy. 🙂

  6. Cegléd – 1000 swing « RKC Hungary – Russian Kettlebell Challenge Says:

    […] beszámoló ITT […]

  7. geryman Says:

    Misi!

    Szép munka! Mindenkinek gratulálok innen Sydneyből! 🙂

  8. nyaki Says:

    Gratulálok minden résztvevőnek,a 32 esek,háát elég zorall:))

  9. efg Says:

    Le a kalappal Elvtársak!
    Mi is most estünk túl a mókán itt Egerszegen 🙂

  10. tiekuanyin Says:

    Gratulálok mindenkinek! 🙂

  11. erdodim Says:

    Köszi Mindenkinek 🙂

  12. Judit Says:

    Gratula, gratula, gratula!!! 🙂
    Szép volt, hölgyeim és uraim!

  13. Bajzáth RKC Says:

    Gratulálok mindenkinek!

  14. csikysystem Says:

    Szia Misi!

    Ez aztán a remek szervezés! Gratulálok Mindenkinek! Meg Neked is, külön! 🙂

    Üdv,
    Feri

  15. erdodim Says:

    Köszönöm még egyszer 🙂

  16. sanyi Says:

    Szia Misi:)

    Nálunk is megtörtént ma a dolog:)
    39.44 alatt sikerült 24 essel:)

  17. erdodim Says:

    Szép munka, gratulálok 🙂

  18. sanyi Says:

    köszönöm szépen:)

Hozzászólás