Hétfő – Merénylet

De először képek:

Ez a rája

Ez meg a rája szája 🙂

És a cápa szája is 🙂

Na, szóval ma merényletet követtek el ellenem. Határozottan emlékszem, hogy szombaton a Juci RKC-nak direkt mondtam, hogy hétfőn csak át akarom magam mozgatni, mert a szombat jó húzósra sikeredett. Erre ezt ő hogy értelmezte? Így:

  • 1 török jobb kézzel + 20 snatch jobb kézzel 24 kg
  • 1 török bal kézzel + 20 snatch bal kézzel 24 kg
  • 1 török jobb kézzel + 15 snatch jobb kézzel 24 kg
  • 1 török bal kézzel + 15 snatch bal kézzel 24 kg
  • 1 török jobb kézzel + 10 snatch jobb kézzel 24 kg
  • 1 török bal kézzel + 10 snatch bal kézzel 24 kg
  • 1 török jobb kézzel + 5 snatch jobb kézzel 24 kg
  • 1 török bal kézzel + 5 snatch bal kézzel 24 kg

Itt jött egy kis pihenő. Utána:

  • 30″ dupla snatch
  • 30″ pihi
  • 30″ dupla snatch, 30″ dupla clean and press
  • 30″ pihi
  • 30″ dupla snatch, 30″ dupla clean and press, 30″ dupla swing
  • Kicsit több pihi
  • 30″ dupla snatch, 30″ dupla clean and press, 30″ dupla swing, 30″ front squat
  • 30″ pihi
  • 30″ front squat, 30″ dupla clean and press, 30″ dupla swing
  • 30″ pihi
  • 30″ front squat, 30″ dupla clean and press

Ez eleinte dupla 16 kilóval, majd dupla 12 kilóval, mert már az első feladatnál eldurrant az alkarom. És levezetésnek:

  • 7-7 snatch 16 kg
  • 10 swing 32 kg
  • 7-7-7-7 snatch 16 kg
  • 10 swing 32 kg
  • 7-7-7-7-7-7 snatch 16 kg
  • 10 swing 32 kg
  • 8-8 snatch 16 kg
  • 10 swing 32 kg
  • 8-8-8-8 snatch 16 kg
  • 10 swing 32 kg
  • 8-8-8-8-8-8 snatch 16 kg
  • 10 swing 32 kg

Ja, a súlyokat előzékenyen mindig odatették, én kisebbeket választottam volna.

Hát, ez egy kicsit több volt mint átmozgatás 🙂

4 hozzászólás to “Hétfő – Merénylet”

  1. Juci Says:

    Erre az átmozgatásos kvalifikációra én határozottan nem emléxem.
    Meg aszittem, hogy szerecc szneccsőni 😀

    A többiek is aszongyák, hogy elfáradtak, de végülis ezért járnak oda, nemigaz?
    Gyere máskor is!

    Jóarcú srác ez a rája.
    A cápák nekem is nagyon teccenek, de persze csakis üveg mögött 😀

  2. erdodim Says:

    Azért köszönöm a lehetőséget 🙂

    • Juci Says:

      Húha, ez nagyon úgy fest, mintha megharagudtál volna.
      Akkor ezt elkúrtam!!! Jaj 😦

      • erdodim Says:

        Dehogyis! Eszembe sem jutott! Tényleg köszönöm a lehetőséget, és utólag nem bánom, mert legalább edzettem egy jót. 🙂 Szóval semmi negatív nincs bennem, ne izgulj. Komolyan.

Hozzászólás