Kedd – VO2Max 15/15

Egyrészt adós vagyok a tegnapi kajával: 7 tojás enyhén felverve, egy teáskanál erős pista belekeverve, majd megsütve, + 2 főtt virsli, + egy tányér paradicsomos húsgombóc, + 1 csokipudingos gofri. Egy evésre.

A mai kajám mivel a feleségem pizzát sütött, pizza volt, de azért ráütöttem 6 tükörtojást. Az egészre tettem majonézet, kis erős pistát, meg ettem hozzá paradicsomot.

Ma a tervek szerinti VO2Max edzés volt, de mivel eddig még nem próbáltam, kipróbáltam a 15/15-ös időbeosztást. A 16 kilóssal csináltam, minden 15 másodpercben 8 ismétlést meg kellett csinálni. Először úgy terveztem, hogy 20 sorozatot csinálok, de aztán úgy voltam vele, hogy akkor legyen a vége kerek szám, így lett 25, majd úgy gondoltam, hogy a két kéznek legyen egyforma a terhelés, így lett 26. Az összesen 208 snatch. Ezután csináltam 3×5-5 fűrészelést úgy, hogy a két 16 kilóst összefogtam egy kézbe. Így összesen 4288 kilót mozgattam meg.

A vállam nem fáj.

Norbiról még egy sztori:

Néha tesiórán azért ő is megpróbált kicsit elmozdulni az önvédelem felé. Meg akart tanítani egy olyan fogást földrevitel után, amiből nem lehet kiszabadulni, függetlenül attól, hogy mekkora súlykülönbség van. Kihívta Gábor barátomat, hogy majd vele mutatja be. Neki egyébként semmilyen küzdősport múltja nem volt. Gábor 195 cm és 100 kiló, tehát kb. duplája a Norbinak. Lefeküdt a tatamira a Gabi, Norbi lefogta, és kérte, hogy szabaduljon ki. A Gabi fogta magát, átdobta a Norbit, és rákönyökölt a nyakára. Persze mindenki röhögött, mire a Norbi a Gabinak: Órai munka ötös 🙂

Egy hozzászólás to “Kedd – VO2Max 15/15”

  1. Adri & Ricsi RKC Says:

    Szia!
    Még-még, Norbis történeteket kérünk még! 🙂
    Az edzésekben, táplálkozásban pedig hajrá, csak így tovább!

    Ricsi

Hozzászólás